Landweerstraat noord Geplaatst: 17 maart 2020 Auteur Delen Geplaatst: 17 maart 2020 Hallo mijn kast geeft het alarm . De kast is gesloten geweest hoe kan dit en wat moet ik doen. Hartelijke groeten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 18 maart 2020 Delen Geplaatst: 18 maart 2020 Het alarm gaat af als de temperatuur in de vriezer te hoog is geworden. Is de deur de hele tijd goed gesloten geweest? Dan kan het zijn dat de deurrubbers versleten zijn. Er komt dan alsnog warme lucht van buiten in de vriesruimte terecht. Je kunt de deurrubbers controleren door een zaklamp in de vriezer te leggen. Schijnt er licht door de rubbers naar buiten? Dan moeten deze vervangen worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
biesbroek Geplaatst: 19 maart 2020 Delen Geplaatst: 19 maart 2020 mijn LIEBHERR piept al dagen ik weet niet wat ik kan doen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 20 maart 2020 Delen Geplaatst: 20 maart 2020 Als eerst dus de deurrubbers controleren zoals hierboven beschreven. Daarna kun je de vriezer helemaal uitschakelen en compleet laten ontdooien. Vervolgens goed schoonmaken en een nachtje uit laten staan. Soms is er ijsvorming ontstaan rondom de temperatuursensor, waardoor er geen goed signaal doorkomt. Op deze manier los je dit op. De volgende dag weer inschakelen, producten erin plaatsen en even de tijd geven om op temperatuur te komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.