Meryy Geplaatst: 15 april 2020 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2020 Hallo allemaal Ik heb een vraag Wij hebben een vrieskist, we hebben die schoongemaakt en de spullen weer erin gelegd toen kwamen we erachter dat alles zacht was geworden We hebben alles er weer uitgehaald en sindsdien doet ie het niet. Alaram staat aan terwijl dat niet zo was, en piept regelmatig. Deze vrieskast is wel 20jr oud we willen het liefst dat ie weer doet, hebben het nu moeilijk om een nieuwe te halen. Waar ligt dit aan kan iemand mij aub helpen??? Dus in het kort alarm staat aan en vrieskist word niet koud. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 17 april 2020 Delen Geplaatst: 17 april 2020 Als het alarm aanslaat en de vriezer niet koud wordt, wijst dit meestal op een defecte thermostaat. Deze moet dan vervangen worden. Het is echter vreemd dat dit nu ineens gebeurt na het schoonmaken. Op welke manier hebben jullie de vrieskist schoongemaakt en ontdaan van ijsvorming? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Beer Geplaatst: 11 januari 2022 Delen Geplaatst: 11 januari 2022 Hallo, Wij hebben precies hetzelfde probleem met onze vriezer. De reactie van Marvin biedt wat hoop. Ik heb de vriezer binnenin schoongemaakt met bleek&water, best hard schrobben in de vriezer zelf.. op de roosters en in de kist. Heb geprobeerd niet te hard te schrobben op de leidingen van binnen. Toen met de stoomreiniger langs alles in de vriezer en de deur. Dat met doekjes afgedaan. Heb je zo enige aanwijzing wat er mis zou kunnen zijn gegaan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.