Belery Geplaatst: 22 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 22 juni 2020 Gisteren wou ik mijn diepvries opstarten, na verhuis heeft hij een paar maanden in een goed geïsolleerde opslag gestaan en sinds een paar weken op zijn plek in de keuken van het nieuwe huis. Wanneer ik hem nu (leeg) opstart begint na een tiental minuten het alarm te gaan, ik kan deze niet laten stoppen. Wat kan dit zijn en hoe kan ik het oplossen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 22 juni 2020 Delen Geplaatst: 22 juni 2020 Het alarm gaat af omdat de temperatuur in de vriezer nog te hoog is. De vriezer heeft even tijd nodig om op de juiste temperatuur te komen. Heeft dit model een Supervries functie? Dan kun je deze inschakelen en de producten alvast in de vriezer leggen. Dan zal deze sneller koud worden. En als het goed is stopt het alarm dan vanzelf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.