Ga naar inhoud

Vriezer maakt erg veel geluid


Johanna

Aanbevolen berichten

sinds een paar dagen bromt onze vriezer enorm. Het geluid is erg overheersend waardoor we elkaar niet goed kunnen verstaan.

De monteur kan helaas niet eerder dan 29 september. Ik denk alleen dat ik tegen die tijd echt knettergek van het geluid ben.
Ik ben hoogzwanger, 8 september uitgerekend. Ik zit dus een hele hoop thuis momenteel. Het is op zijn zachtst gezegd geen pretje op deze manier.

Het is een bauknecht inbouwvriezer van een half jaar oud. Is er iemand die nog een tip heeft hoe we zelf dit geluid kunnen verminderen of repareren?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat vervelend zeg.

Een brommend geluid kan verschillende oorzaken hebben. De vriezer is slechts een half jaar oud, dus van grote defecten mag eigenlijk nog geen sprake zijn.

Het kan zijn dat er een kleine verstopping of ijsvorming in het koelsysteem zit. Je kunt dit proberen te verhelpen door de vriezer even uit te schakelen en compleet te laten ontdooien. Daarna goed schoonmaken, een nacht uit laten staan en de volgende dag weer inschakelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...