Peter Geplaatst: 11 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 september 2020 Betreft Liebherr G1220 tafel model vrieskast Hallo, info gezocht Na ontdooiing blijft alarm lampje branden, vriezer blijft doorvriezer en wordt erg koud.-24 en verder Na meeting blijkt temperatuur sencor stuk te zijn maar kan ik die vervangen. Bovenaan bij de printplaat geen probleem, dan loopt bedrading onder deksel door , die krijg ik er niet af, ook aan achterzijde lijkt alles vast te zitten, hoe kom ik bij de sencor zelf ?? help !! bvd Peter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 11 september 2020 Delen Geplaatst: 11 september 2020 Goedemorgen Peter! Vervelend probleem. Helaas al vaker gehoord dat het niet lukt om bij de temperatuursensor te komen, bij deze modellen van Liebherr. Ik durf je ook niet te vertellen hoe je er wel bij kunt komen. Wellicht kun je even contact opnemen met service van Liebherr zelf? Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.