jolanda Geplaatst: 19 mei 2016 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2016 ik heb net een tweedehands aeg Electrolux lavatherm 568 diamant aangeschaft. heb hem eerst de filters en de condensor en het reservoir schoongemaakt maar na 20 min als het programma bezig is geeft hij steeds het lampje filters aan maar het programma gaat niet verder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 20 mei 2016 Delen Geplaatst: 20 mei 2016 Goedemorgen Jolanda, Het kan zijn dat er nog ergens anders in de droger een ophoping van stof / vuil zit. Hoewel de filters etc. dan goed zijn schoongemaakt kan stofophoping rondom het verwarmingselement ook zorgen voor problemen. Als eerst raad ik aan om de wasdroger (nogmaals) goed te reinigen en hem dus ook uit elkaar te halen en van top tot teen stofvrij te maken. Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jolanda Geplaatst: 20 mei 2016 Auteur Delen Geplaatst: 20 mei 2016 hoi marvin bedankt voor je reactie en inderdaad gisteravond heeft mijn man de achterkant schoongemaakt en onderin aan de achterkant zat nog een bakje vol met water en de droger doet het weer fantastisch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 20 mei 2016 Delen Geplaatst: 20 mei 2016 Hoi Jolanda! Fijn om te horen dat het is opgelost en de droger weer naar behoren werkt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dick Geplaatst: 27 april 2019 Delen Geplaatst: 27 april 2019 Hallo Heb een vraagje mijn wasdroger geeft na een paar minuten pluizenfilter lampje gaat branden deur los dicht dan draait hij weer een paar minuten heb als schoon gemaakt wat kan dit zijn gr dick Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 30 april 2019 Delen Geplaatst: 30 april 2019 Wellicht helpt deze uitleg je! https://www.euromaxx.nu/LAMPJE-PLUIZENFILTER-BLIJFT-BRANDEN Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Juul Geplaatst: 12 juli 2021 Delen Geplaatst: 12 juli 2021 Denk dat je probleem (+ oplossing) hier wel tussenstaat: https://fixpart.nl/nl/reparatieadvies/wasdroger Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.