Ga naar inhoud

Liebherr Display knippert, vriezer -32


Frank

Aanbevolen berichten

Mijn Liebherr IG1966 inbouwvriezer heeft al maanden hetzelfde probleem: het display met de temp knippert op een temp rond de -32 graden. Als je op een willekeurige knop drukt, hoor je alleen een piepje en zie je de ingestelde temp van -17 staan. De vriezer is niet te bedienen en niet uit te schakelen (behalve dat je even -17 ziet staan) kun je niets wijzigen. Uitschakelen is alleen door stekker eruit te doen. Ook is hij al paar keer ontdooit maar door de stevige vriestemp van -32 staat het ijs er aan alle kanten op aan binnenkant. Zou er iets met de elektronica zijn? Is zoiets te repareren of is het beter deze 10 jaar oude vriezer te vervangen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de elektronische aansturing (printplaat) defect is en vervangen zou moeten worden. Bij temperatuur problemen zou je ook de sensor of de deurrubbers kunnen verdenken, maar het feit dat de vriezer ook niet te bedienen is wijst voor mij op een groter defect.

Reparatie / vervangen elektronische aansturing is een redelijk prijzig geintje. Gezien de leeftijd van de vriezer zou ik persoonlijk kiezen voor een nieuw model (ook nog eens energiezuiniger).
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...