Magalie verbist Geplaatst: 10 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2021 Hallo, ik heb een diepvries van merk friac. Nu is het zo dat het groene lampje zeer vaak knippert. Heeft te maken met temperatuur dat hij niet haalt... mijn brood dat er bv in ligt is ook niet meer hard bevroren. Tips wat ik kan doen of wat oorzaak is? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 12 mei 2021 Delen Geplaatst: 12 mei 2021 Dit is inderdaad een waarschuwing dat de vriezer te warm wordt. Vaak duidt dit op een defecte thermostaat, die dan vervangen zou moeten worden. Het kan ook veroorzaakt worden door ijsvorming in het systeem, waardoor een verstopping in het koelcircuit is ontstaan. Je kunt dus zelf de vriezer even helemaal uitschakelen en laten ontdooien. Daarna goed schoonmaken en een nachtje uit laten staan. De volgende dag weer inschakelen en kijken of hij de juiste temperatuur weer haalt, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.