Stephanie Geplaatst: 6 oktober 2021 Auteur Delen Geplaatst: 6 oktober 2021 Graag zou ik een tafelmodel koelkast willen hebben met een groter vriesvak dan gebruikelijk. Ik heb nu een koelkast met een vriesvakje bovenin maar ik zou graag meer willen invriezen dan ik nu kan. Vanwege de ruimte die ik heb is een losse vriezer geen optie. Heeft iemand een idee welke koelkast met vriesvak aan mijn eisen voldoet? Alvast bedankt voor je reactie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 7 oktober 2021 Delen Geplaatst: 7 oktober 2021 Ik ben bang dat dit heel lastig gaat worden. Tafelmodel koelkasten hebben, als ze een vriesvak hebben, altijd zo'n klein vakje bovenin de koelkast. De inhoud hiervan is eigenlijk nooit meer dan 20 kg. Op dit moment biedt deze Inventum tafelmodel koelkast dan het grootste vriesvakje, maar dit verschil met andere modellen is niet groot. https://slimster.nl/koelkasten/25976/inventum-kv600/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.