Regina Spanjaard Geplaatst: 9 september 2014 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2014 Ik heb een Haier HRF-664ISB2. Nu brandt, rood, sinds vanavond op het digitale display de knop voor het (koude) water. Mijn handleiding kan ik niet vinden, online kan ik deze ook niet traceren. Kan iemand mij verder helpen? Alvast mijn dank Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 10 september 2014 Delen Geplaatst: 10 september 2014 Goedemorgen Regina, Ik heb een handleiding op internet gevonden voor de serie vriezers waaronder uw model valt, deze is echter wel in het Engels. http://www.manualslib.com/manual/723369/Haier-Hrf-663bss.html#product-HRF-664ISB2 Mocht het niet duidelijk worden uit de handleiding waar het probleem ligt, dan raad ik u aan om contact op te nemen met de fabrikant (in dit geval Haier) of de winkel waar u het apparaat heeft gekocht. Succes ermee! Met vriendelijke groet, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.