Gast Denise Geplaatst: 26 september 2012 Delen Geplaatst: 26 september 2012 Ik heb gister een nieuwe CI+ kaart gekocht, maar bij het instellen krijg ik telkens een foutmelding. Dit gebeurt al zodra ik de kaart in de module steek. Hij geeft het volgende aan: Authenticatie mislukt, Toestel certificaat verlopen - ongeldig - 17 Mijn samsung televisie is Ziggo gecertificeerd en geüpdatet naar de laatste firmware. Heeft iemand van jullie enig idee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 28 september 2012 Delen Geplaatst: 28 september 2012 Goedemiddag Toontje, Dit probleem heb ik vaker voorbij zien komen. Een mogelijke oplossing is om eerst de zenders te installeren zonder de module. Dan vraagt de tv om een pincode, dit is standaard 4x0. Vervolgens kiest u de optie Nederlands en daarna de optie digitale zenders. De tv gaat nu alle digitale zenders zoeken (dit gaat snel). Zodra dit is voltooid krijgt u alleen Nederland 1HD te zien. Nu moet u de televisie uitschakelen en de module installeren op uw tv. Als het goed is zou u nu de juiste zenders moeten kunnen zien. Met vriendelijke groet, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Michiel Geplaatst: 3 mei 2015 Delen Geplaatst: 3 mei 2015 Beste marvin, ik heb hetzelfde probleem en heb al verschillende keren gedaan wat je beschrijft. Punt is dat als ik kies voor alleen digitaal inlezen dan vindt hij geen zenders en dus ook geen nl1HD. Hoe kan ik dit nu oplossen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 11 mei 2015 Delen Geplaatst: 11 mei 2015 Hi Michiel, De laatste tijd zijn er veel problemen met Ziggo. Sinds ze samen zijn gegaan met UPC en allerlei veranderingen hebben doorgevoerd ontstaan er bij veel mensen problemen met het vinden van zenders etc. Op dit moment weet ik nog geen goede oplossing. Ik denk dat je het best contact op kunt nemen met Ziggo zelf. Aangezien zij alle veranderingen doorvoeren, lijkt mij dat zij je verder kunnen helpen! Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
daan03092009 Geplaatst: 28 mei 2015 Delen Geplaatst: 28 mei 2015 Ik heb een UE32H6200 gekocht en ook ik krijg geen digitaal gevonden. Dit ligt niet bij ziggo..als ik mijn andere TV van een ander merk met de zelfde kabel en module aansluit is hier niets mee aan de hand en vind hij alles ... Het lijkt meer op een instelling die niet bij deze problemen beschreven staat. Graag zie ik de oplossing dan ook tegemoet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.