Ga naar inhoud

Geen authenticatie bij Samsung


Gast Denise

Aanbevolen berichten

Ik heb gister een nieuwe CI+ kaart gekocht, maar bij het instellen krijg ik telkens een foutmelding. Dit gebeurt al zodra ik de kaart in de module steek.

Hij geeft het volgende aan:
Authenticatie mislukt, Toestel certificaat verlopen - ongeldig - 17

Mijn samsung televisie is Ziggo gecertificeerd en geüpdatet naar de laatste firmware. Heeft iemand van jullie enig idee?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemiddag Toontje,

Dit probleem heb ik vaker voorbij zien komen. Een mogelijke oplossing is om eerst de zenders te installeren zonder de module. Dan vraagt de tv om een pincode, dit is standaard 4x0. Vervolgens kiest u de optie Nederlands en daarna de optie digitale zenders.
De tv gaat nu alle digitale zenders zoeken (dit gaat snel). Zodra dit is voltooid krijgt u alleen Nederland 1HD te zien. Nu moet u de televisie uitschakelen en de module installeren op uw tv.

Als het goed is zou u nu de juiste zenders moeten kunnen zien.

Met vriendelijke groet,
Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...
Hi Michiel,

De laatste tijd zijn er veel problemen met Ziggo. Sinds ze samen zijn gegaan met UPC en allerlei veranderingen hebben doorgevoerd ontstaan er bij veel mensen problemen met het vinden van zenders etc. Op dit moment weet ik nog geen goede oplossing.

Ik denk dat je het best contact op kunt nemen met Ziggo zelf. Aangezien zij alle veranderingen doorvoeren, lijkt mij dat zij je verder kunnen helpen!

Succes!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Ik heb een UE32H6200 gekocht en ook ik krijg geen digitaal gevonden. Dit ligt niet bij ziggo..als ik mijn andere TV van een ander merk met de zelfde kabel en module aansluit is hier niets mee aan de hand en vind hij alles ... Het lijkt meer op een instelling die niet bij deze problemen beschreven staat. Graag zie ik de oplossing dan ook tegemoet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...