Ga naar inhoud

Tv met draaibaar scherm


revdtele

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik was bijna gegaan voor de Samsung UE40H6400. Echter, bij deze tv kan je het scherf, niet draaien. Dus de voet blijft staan en het scherm kan je een stuk draaien. Kantelen hoeft niet. Kun je op deze tv geen andere voet zetten? Zo nee, zijn er tv,'s met een draaibaar scherm?

Dank
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Mag ik vragen waar u precies heeft gezien dat het scherm niet gedraaid kan worden? Ik kom op verschillende sites tegen dat dit model wel een draaibare standvoet heeft, wat zou betekenen dat u het scherm gemakkelijk iets opzij kunt draaien.

Mocht het inderdaad niet mogelijk zijn om het scherm te draaien, dan kunnen muurbeugels een oplossing zijn als u graag dit de UE40H6400 neemt. U monteert de tv aan uw muur en deze maken het mogelijk om de televisie iets naar voren te schuiven en vervolgens naar links of rechts te draaien.

Groeten,
Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...