p.h. pauel Geplaatst: 23 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2010 mijn whirlpool arz 735/s amerikaanse koelkast staat inmissels met vriezen op 5 ( in het begin stond hij op 3 ) want anders ontdooit hij een beetje, hierdoor blijft hij wel constant vriezen, een enkele keer slaat hij even af maar binnen 5 mis loopt hij weer. is dit een kwestie van ontdooien of is er iets anders aan de hand. bvd peter pauel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 23 juli 2010 Delen Geplaatst: 23 juli 2010 Laat de kast eerst eens ontdooien, soms helpt dat. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sandra Danning Geplaatst: 24 augustus 2010 Delen Geplaatst: 24 augustus 2010 Beste mensen ik heb een amerikaanse koelkast van het merk LG type GRL208CTQA het geeft wel water maar geen ijsklontjes en als de kraan openstaat voor water dan lekt het aan de onderkant wie kan mij info geven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frans goutziers Geplaatst: 17 september 2010 Delen Geplaatst: 17 september 2010 ik heb een amerikaanse koelkast gekocht. maar wat ik ook doe, ik krijg hem niet aan het koelen / vriezen. en ja ik heb de beschrijving goed doorgenomen,weet iemand daar raad op misschien. zie ik wellicht wat over het hoofd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.