Roger Laplooi Geplaatst: 23 april 2017 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2017 Mijn AEG stopt plotseling en gaat weer naar starttijd. Water blijft erin staan, als ik hem vervolgens uitzet en en laat wegpompen, dan doet hij dit wel. Zeef heb ik al eens schoon gemaakt. Wie kan mij helpen, kan ik hem ook resetten zo ja hoe? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 24 april 2017 Delen Geplaatst: 24 april 2017 Als het goed is kun je deze AEG resetten door onderstaande stappen te volgen: 1. Wasmachine op "Uit" zetten. 2. De drukknoppen "Extra Kort" en "Start/Pauze" indrukken en ingedrukt houden (totdat er later in één van de stappen staat de je ze los kan laten). 3. De draaiknop naar Katoen draaien en wachten tot er een code in het display komt. 4. Vanaf nu steeds de draaiknop 1 positie naar rechts draaien (totdat je bij Viscose bent aangekomen) en op iedere positie 2 seconden wachten alvorens verder te gaan. 5. Herhaal dit totdat je bij Viscose bent aangekomen. Op de Viscose stand wacht je 10 seconden. 6. Draai hierna de knop verder naar Pompen. 7. Wacht totdat je piepjes hoort. 8. Laat nu de twee drukknoppen los. 9. De machine weer op "Uit" zetten. 10. Draai de knop naar Katoen. Er kan nu een melding in het scherm komen. 11. De machine weer op "Uit" zetten. 12. Draai de knop naar Katoen. In principe moet je nu het programma kunnen starten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roger Laplooi Geplaatst: 24 april 2017 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2017 Bedankt, ik zet alleen met het probleem dat ik Duitse tekst op de wasmachine heb staan en nergens ook op google in zijn Duits voor Katoen vindt, graag hulp Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 26 april 2017 Delen Geplaatst: 26 april 2017 Het Duitse woord voor katoen is Baumwolle. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roger Laplooi Geplaatst: 26 april 2017 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2017 Even een update: machine doet gewoon alles, behalve als er was in zit loopt hij soms 1 uur of soms 15 min, en stopt dan en springt naar beginstand. Kan toch niet de motor zijn. Wie heeft de oplossing? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
frits Geplaatst: 5 juli 2019 Delen Geplaatst: 5 juli 2019 ik heb ook zon exemplaar met precies hetzelfde. zet ongeacht waar hij mee bezig is ene keer bij wasse n dan weer bij spoelen terug in begin stand! ook bij centrifugeren slaat hij het losmaken van het wasgoed over en ontgrendelt de deur niet maar zet hem in de beginstand! ( print (en) defect?) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bezigzijn49 Geplaatst: 14 december 2019 Delen Geplaatst: 14 december 2019 Bij mij geef die e20 aan wat is nu de oorzaak van mij machine Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 16 december 2019 Delen Geplaatst: 16 december 2019 Foutcode E20 betekent dat er problemen zijn met de afvoer van water in de machine. Vaak veroorzaakt door een verstopping, dus controleer het filter op voorwerpen en maak deze helemaal stofvrij. Kijk daarna ook de afvoerbuis en alle andere slangen / buizen na. Het kan ook liggen aan een defecte pomp of sensor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Helen Pronk Geplaatst: 26 januari 2020 Delen Geplaatst: 26 januari 2020 Mijn wasmachine een lavamat carat blijft pompen ook als hij niet in programma staat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 29 januari 2020 Delen Geplaatst: 29 januari 2020 Als de wasmachine blijft pompen dan wijst dit erop dat er een lekkage is geconstateerd. Er kan dus daadwerkelijk ergens water blijven liggen in de machine, maar het kan ook zijn dat de nivo-regelaar defect is (en dus een verkeerde meting doet). Haal als eerst het paneel aan de achterzijde los om te controleren of er ergens water in het apparaat blijft liggen. Geen water? Haal dan het bovenblad eraf en controleer de nivo-regelaar. Dit is een ronde schijf met een rubber slangetje. Haal het slangetje los en maak deze schoon, probeer vervolgens de wasmachine opnieuw. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jorg Geplaatst: 12 mei 2020 Delen Geplaatst: 12 mei 2020 WAt betekent ELE bij de aeg wasmachine lavamat? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rommybeau36? Geplaatst: 13 augustus 2020 Delen Geplaatst: 13 augustus 2020 Help ik krijg een foutcode E94 op mijn aeg wasmachine. Heb al gedaan wat er op de website staat maar het helpt niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 14 augustus 2020 Delen Geplaatst: 14 augustus 2020 Foutcode E94 duidt op een probleem met de elektronica van de wasmachine. Als het niet lukt om deze storing op te lossen, dan raad ik aan om toch even een witgoed monteur naar de wasmachine te laten kijken. Dit kan eenvoudig via Slimster, je schakelt dan een lokale vakman in (in plaats van een monteur via AEG). https://slimster.nl/wasmachine/wasmachine-reparatie/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Frans Geplaatst: 16 mei 2021 Delen Geplaatst: 16 mei 2021 Hallo,ik heb een aeg lavamat wasmachine type FLI0641B1 met een storing code E5C. Wie weet wat dit betekent? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 17 mei 2021 Delen Geplaatst: 17 mei 2021 De foutcode E5C staat voor een te hoge spanning. "E5C The input voltage of the inverter board is very high (greater than 430 V). Inverter board malfunction ? replace board." Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fantjes Geplaatst: 23 september 2021 Delen Geplaatst: 23 september 2021 De reset heeft het opgelost, hartelijk bedankt om deze info door te geven !!!!! De technieker van de winkel - Electro De Temmerman zei mij dat de module defect was en dat het 270 Euro zou kosten om deze te vervangen. Het toestel is nu reeds 13 jaar oud en dit vonden we persoonlijk wel een beetje teveel, maar dankzij deze post heb ik mijn oud beestje terug aan de praat gekregen. Nogmaals een super dankjewel ! Groetjes, Stefan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 29 september 2021 Delen Geplaatst: 29 september 2021 Mooi dat de reset geholpen heeft. Scheelt toch weer een flink bedrag aan reparatiekosten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.