wil van assen Geplaatst: 4 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2016 Hallo, ik heb sinds kort een Samsung UE55JU7000 en wilde daar onlangs een 4Kfilm op afspelen die ik gedownload had op de Samsung site. Bij het afspelen op de TV via de App Smart Vieuw bleef hij laden. Wat kan ik hier aan doen zodat ik de film kan bekijken?? Met vriendelijke groet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 5 december 2016 Delen Geplaatst: 5 december 2016 Goedemorgen Wil, Wat voor soort bestand was de film die je had gedownload? Aangezien je het via de Samsung website hebt gedownload, zou je mogen verwachten dat deze goed op de TV wordt afgespeeld. Helaas hebben Samsung TV's regelmatig problemen met bepaalde bestanden, zoals .mkv Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wil van assen Geplaatst: 5 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2016 Hoi Marvin, Het bestand wat ik gedownload heb van de Samsung site is een MPEG-2 TS Video(.ts) bestand en ik heb een 4K film gedownload van 60 GB en dat is een MKV bestand .Allebei de films blijven laden. Heb nooit problemen met MKV bestanden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 5 december 2016 Delen Geplaatst: 5 december 2016 Pakt hij kleinere bestanden wel goed? Een 4K film is natuurlijk een erg groot bestand, misschien dat hij hier wat moeite mee heeft en daarom lang moet laden... Verder kan ik zo helaas geen directe oorzaak vinden. Je kunt iemand van Samsung op afstand laten meekijken via hun klantenservice, wellicht dat dit uitkomst biedt. Wat je eventueel nog zou kunnen proberen is de film via een externe harde schijf af te spelen op de TV. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wil van assen Geplaatst: 5 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2016 Hoi Marvin, Het bestand MPEG is maar 1.38 GB, ben inderdaad de speelfilm op een externe harde schijf aan het zetten, eens kijken of hij het dan wel doet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wil van assen Geplaatst: 5 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2016 Heb contact gehad met Samsung, reclame maken dat er 4K films afgespeeld kunnen worden is een lachertje. Via de Smart View levert dit alleen maar problemen op, vastlopen haperen enz. enz. Het gaat misschien lukken met een dure blue ray speler, een ultra HDMI-kabel, of een dure mediaplayer. Dus voorlopig dan maar geen 4K. In ieder geval bedankt voor jullie reacties. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 5 december 2016 Delen Geplaatst: 5 december 2016 Spijtig! Met externe harde schijf blijkbaar ook niet gelukt? Wel slecht dat Samsung promoot met 4K, maar de tv's nog helemaal niet zo compatible zijn als je zou mogen verwachten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.