Annemarie Geplaatst: 27 januari 2017 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2017 Mijn Samsung tv is een paar jaar oud. Hij gaat de laatste tijd spontaan uit en aan, wisselt van net, geluid, etc. Ook nachts. Eco stand staat alles in uit. Hij doet dit sinds 9 maanden opeens, sinds nieuwe bovenburen zijn komen wonen, maar ik weet niet of dat iets te maken ermee heeft. Ook heb ik hem automatisch gereset, npo 1 is en blijft verdwenen. Iemand wat te doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 27 januari 2017 Delen Geplaatst: 27 januari 2017 Dat zijn inderdaad vreemde taferelen. Weet je misschien het typenummer van de TV? Dan kan ik kijken of er nieuwe firmware te downloaden is. Zo kan je de TV updaten.. wellicht dat dit helpt. En misschien een hele gekke gedachte... hebben de bovenburen misschien ook een Samsung TV met Samsung afstandsbediening? Dat jullie televisie op de een of andere manier ook reageert op de afstandsbediening van boven. Heel ver gezocht, maar we hebben wel vaker gekke dingen gezien haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annemarie Geplaatst: 27 januari 2017 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2017 Bedankt marvin. Ik dacht ook misschien rare nieuwe bovenburen die pesten maar tv gaat ook nachts soms aan en zijn ze dan wakker. En vaak gaat hij wel 4x achter elkaar aan en uit en dan harder en dan doorloopt hij het menu. En npo is niet teug te vinden wat ook raar is. Waar vind ik een nummer of code van soort tv? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 30 januari 2017 Delen Geplaatst: 30 januari 2017 Als het goed is vind je achterop de TV een sticker met informatie. Daar zal een typenummer moeten staan. Heb je het probleem al voorgelegd aan Samsung zelf? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annemarie Geplaatst: 31 januari 2017 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2017 Tupenummer is Le32c530 Samsung zegt een monteur langs te kunnen zenden voor 80 euro of het nou wordt opgelost of niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 1 februari 2017 Delen Geplaatst: 1 februari 2017 Ik heb nog even voor je gekeken of ik kan vinden wat dit kan veroorzaken. Maar heb zo 1,2,3 geen concrete oplossing voor je. Waarschijnlijk ligt het aan de elektronische sturing in de TV zelf. Maar dit is niet eenvoudig zelf op te lossen. In dat opzicht is het misschien wel verstandig om een monteur te laten komen. En toch nog even checken wat voor TV de buren hebben haha... aangezien het probleem ontstaan is sinds zij er wonen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annemarie Geplaatst: 13 februari 2017 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2017 Samsung kan alleen een dure monteur sturen Wat raar is dat hij software update, modus, etc uit zichzelf afloopt Ik zag bij menu, zelfdiagnose, signaalinfo staat op netwerk Sassenheim terwijl ik daar niet eens in de buurt woon, en frequentie is anders dan ik in type bij kanalen instellen Maakt de uit Heel irritant als hij steeds aan en uit gaat en harder en zachter Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeffrey Geplaatst: 10 oktober 2017 Delen Geplaatst: 10 oktober 2017 Hallo bij mijn tv het zelfde verhaal hoe is het afgelopen en wat waren de kosten. Gr jeffrey Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.