niels Geplaatst: 13 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2018 Hoi hoi, Ik heb een samsung led tv type samsung ue40h6240aw. Als ik de tv aan doe blijft het scherm staan op de afbeelding smart tv,verder gebeurd er niets. Wat kan dit probleem zijn,is het nog te verhelpen? Mvg Niels Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 16 januari 2018 Delen Geplaatst: 16 januari 2018 Hoi Niels, Het eerste wat je kunt proberen is om de software te updaten. Kijk even op de website van Samsung of je de nieuwste software voor de UE40H6200 modellen kunt downloaden en op USB-stick kunt zetten. Mocht dit niet werken kun je de TV even openmaken en de printplaat controleren. Misschien wordt dit probleem veroorzaakt door een of meerdere losse condensatoren / solderingen. Als dit het geval is kun je deze eventueel zelf solderen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niels Geplaatst: 20 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2018 Thx voor u reactie,updaten ging niet,ga nog op me gemak kijken naar de printplaat mocht dat niet zo zijn,ik zag tijdens zoeken naar onderdelen, dat er een set van 3 printplaten voor de tv was,zou dat helpen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 22 januari 2018 Delen Geplaatst: 22 januari 2018 Als de printplaat kapot is, dan kun je er inderdaad voor kiezen om een nieuwe printplaat te plaatsen. Dan hoef je zelf niet aan de slag met het solderen van kapotte condensatoren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dimens Geplaatst: 9 februari 2018 Delen Geplaatst: 9 februari 2018 Ga vooral niet zelf aan de televisie schroeven maar doe een beroep bij de verkoper (niet de fabrikant) op de wettelijke garantie en eis reparatie. Ook al biedt de verkoper zelf geen garantie, dekt de wettelijke garantie problemen die door fabrieksfouten zijn ontstaan. Het is natuurlijk een ander verhaal wanneer het defect door eigen toedoen is ontstaan. Dan geldt de wettelijke garantie niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.