Gertjan Geplaatst: 27 juli 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2010 Vorige week koelde mijn koelkast niet meer, mijn vriesgedeelte echter nog wel. Daarom heb ik de thermostaat vervangen. Vervolgens heb ik de koelkast op stand 5 (1 t/m 5) gezet. Het koelkast gedeelte werd maar niet koud. Nu heb heb ik de koelkast op 0 gezet (oftewel uit) en nu koelt hij dus wel. Ik kan nu natuurlijk geen temperatuur instellen. Weet iemand wat ik hier verkeerd heb gedaan? Heb ik de stekkertjes in de thermostaat misschien niet goed aangesloten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 28 juli 2010 Delen Geplaatst: 28 juli 2010 Vrijwel zeker dat de thermostaat niet goed aangesloten is, bij een vervangende thermostaat kom het voor dat de aansluitingen anders zitten. Er staan nummers op de thermostaat, als de nummers corresponderen hebt u de goed aansluiting te pakken. In dit geval zult u even moeten meten hoe de schakeling verloopt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.