Marvin Grouw Geplaatst: 24 september 2018 Delen Geplaatst: 24 september 2018 Heb je toevallig onlangs andere apparatuur aangesloten? Zoals een decoder of een koptelefoon bijvoorbeeld? Als dit niet het geval is, dan zou je kunnen proberen of het helpt om de tv terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Nadeel is dan wel dat je de zenders weer opnieuw moet instellen.... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PCK Geplaatst: 24 september 2018 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2018 Horizon box van ziggo is al twee jaar aangesloten en de Onkyo versterker doet ook al 4 jaar zijn best. Dus is er de laatste paar jaar niets veranderd aan de tv of iets in huis. fabrieksinstelling werkt ook niet. Er zal wel iets stuk zijn. Niet zon beste keuze ben ik bang voor om Philips te Kiezen. Na een Half jaar moest er ook al een heel nieuw scherm in het toestel worden geplaatst. Mijn "oude" Panasonic die hiervoor in de kamer stond draait al meer dan 12 jaar probleemloos door op de slaapkamer.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 26 september 2018 Delen Geplaatst: 26 september 2018 Hmm dan lijkt het inderdaad op een elektronisch defect in het besturingssysteem van de tv zelf. Niet iets wat je zelf zo 1,2,3 kunt verhelpen. Je zou het probleem nog even voor kunnen leggen aan de klantenservice van Philips... ben benieuwd wat de oorzaak hiervan is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PCK Geplaatst: 26 september 2018 Auteur Delen Geplaatst: 26 september 2018 Dank je Marvin voor het meedenken, heb de klantenservice ook al benaderd, moet ik het toestel opsturen en dan kunnen ze hem uiteraard wel repareren denk ik, maar aangezien ik niet weet wat mij dit uiteindelijk zal gaan kosten kan ik maar beter een nieuw toestel kopen..Deze keer vast geen Philips meer , hoe mooi het scherm ook is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 1 oktober 2018 Delen Geplaatst: 1 oktober 2018 Bedankt voor je terugkoppeling! Helaas kunnen de kosten van het repareren nogal hoog uitvallen. Dan is het vaak slimmer om een nieuwe tv te kopen. Hopelijk vind je een televisie die voldoet aan jouw wensen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.