Peter Jansen Geplaatst: 10 augustus 2019 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2019 Ik heb een Samsung Smart TV model: UE48J6370SU. Het afspelen van film/series van af een USB mobile HD lukt ineens niet meer. Ik volg de stappen beschreven in het Samsung E-Manual maar als ik de gewenste aflevering wil afspelen gebeurd er niets. Als ik de mobile HD op een andere Samsung SM TV afspeel is alles ok. Gaarne hulp! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 12 augustus 2019 Delen Geplaatst: 12 augustus 2019 Is dit probleem ineens ontstaan en werkte dit hiervoor wel? Wellicht even kijken naar een nieuwe software / firmware update, via Menu - Instellingen - Ondersteuning - Software - Automatische Update Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Franky Geplaatst: 24 augustus 2019 Delen Geplaatst: 24 augustus 2019 Heb sinds ik mijn Samsung Led TV vervangen heb door een Samsung QLED worden voor 90% mijn films die ik afspeel via mijn externe schijf merk Lacie niet meer herkent. Mijn TV is volledig geupdaet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.