Ga naar inhoud

Samsungcondensdroger type sdc 35701


Jw kuenen

Aanbevolen berichten

Mijn schoonzusje heeft de condensdroger 3 jaar en ineens gaf hij stoffilter aan
Mijn man heeft alles schoongemaakt en nu geeft ie code hE aan en het water word niet afgepompt naar waterreservoir
Wie o wie kan ons helpen
Mijn schoonzusje is heel erg ziek en geen geld voor monteur dus mijn man wil het repareren maar wil weten wat er stuk aan is
Pompje, vlotter?
Als mijn man de vlotter ophoog trekt pompt ie wel af de pompt slaat in begin ook aan
Wat het vreemde er nog van is de trommel draait ook alleen maar naar rechts terwijl ie om de zoveel tijd ook naar links moet draaien
WIE KAN ONS HELPEN
Link naar reactie
Delen op andere sites

De foutcode hE is de code die duidt op een verstopt filter.
Het kan wel eens voorkomen dat deze melding blijft staan, ook na het schoonmaken van de filters.
De droger moet dan even gereset worden.

Als het goed is kan de achterplaat van de droger eraf geschroefd worden (wel even de stekker eruit halen). Aan de bovenkant zou je dan een vierkante printplaat met een grijze knop aan de rechterzijde moeten vinden. Deze indrukken en de stekker terug in het stopcontact steken. Dit zou de droger een complete reset moeten geven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...