Jan van gameren Geplaatst: 12 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2014 Nadat ik de stroom afgezet had om iets te repareren en wederom de stroom eropzette blijft de diepvriezer een klein pieptoontje houden???Wat te doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 14 oktober 2014 Delen Geplaatst: 14 oktober 2014 Beste Jan, Deze pieptoon kan een alarm zijn dat aangeeft dat de temperatuur van uw vriezer te laag is. Aangezien u de vriezer uit heeft gehad, heeft hij nu even tijd nodig om op de juiste temperatuur te komen. Als de vriezer een snelvriesstand heeft kunt u deze aanzetten, zodat hij sneller afkoelt. Zodra de vriezer op de juiste temperatuur is, zou de pieptoon moeten stoppen. Met vriendelijke groet, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jan van gameren Geplaatst: 14 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2014 Beste marvin, Klopt als een bus. Hij doet het weer. Groeten. Jan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 14 oktober 2014 Delen Geplaatst: 14 oktober 2014 Goedemiddag Jan, Dat is mooi! Fijn om te horen Fijne avond! Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hansie1946 Geplaatst: 13 augustus 2018 Delen Geplaatst: 13 augustus 2018 vandaag thuisgekomen van lang weekend; diepvriezer in alarm stand alles ontdooid.compressor draaide. leeggemaakt schoongemaakt en weer aangezet. hij koelt weer na 1 1/2 uur weer 15° onder nul. hoe kan dit gebeuren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
assepoester59 Geplaatst: 1 september 2019 Delen Geplaatst: 1 september 2019 Ik heb van iemand een vriezertje gekregen die t gewoon deed , na mijn vakantie wilde ik m aan zetten maar hij piept heel hard , deur zit goed dicht, wat kan dit zijn ? Het is overigens een Bosch vriezer , hopenlijk weet u wat er is Groeten Astrid Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.