Roos Blom Geplaatst: 13 oktober 2014 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2014 Bij t ontdooien ben ik wat te hardhandig geweest, waardoor er een lekje is ontstaan in t spiraal van de vriezer, ik hoorde er gas(?) uit ontsnappen. Kan dit nog gemaakt worden? en zoja, hoe wordt wat er uitgelekt is weer aangevuld? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 14 oktober 2014 Delen Geplaatst: 14 oktober 2014 Beste Roos, Ik vrees dat dit het einde is van uw vriezer! Er ontsnapt inderdaad gas uit het koelsysteem. Dit is eigenlijk bijna niet te repareren. Misschien dat een monteur van de fabrikant dit zou kunnen proberen, maar dit wordt een duur geintje en vaak wegen deze kosten niet op tegen het aanschaffen van een nieuwe vriezer. Voor de volgende keer kunt u beter de vriezer rustig laten ontdooien, zonder zelf de ijsvorming weg te pikken. Het helpt om een schaal met heet water in de vriezer te zetten. Hierdoor ontdooit hij sneller. Met vriendelijke groet, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.