Ga naar inhoud

Type WF80F5E5P4W/EN - trommel blokkeert


Tim V

Aanbevolen berichten

Type WF80F5E5P4W/EN werkt niet meer naar behoren... Begint normaal aan het wasprogramma, maar de trommel lijkt te blokkeren na circa 1 minuut.

Geen vuil in filters, afpompen werkt ook normaal.

Centrifugeren met een lege trommel werkte eerst wel, later niet. Machine opnieuw gekalibreerd, en een programma laten draaien met een lege trommel, dat ging goed. Met een klein beetje wasgoed (zoals in het filmpje) keerde het probleem weer terug ;-(

Machine is 2,5 jaar oud...
Link naar filmpje:
https://youtu.be/ldSnyx8Uir0
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Tim,

Wellicht is het een probleem met de trommel zelf en zit deze niet meer helemaal goed vast. Aangezien hij leeg wel draait, maar zodra er wat gewicht in zit niet meer draait. Dan lijkt het haast alsof de trommel door het extra gewicht iets van zijn plaats verschuift en blokkeert. Je zou even kunnen controleren hoe de trommel zelf in de machine bevestigd zit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Trommel hangt zo te zien normaal in wat veren. Ik kan de trommel heen en weer bewegen en met de hand draaien. De snaar naar de motor lijkt ook normaal te lopen.

Verder heb ik ook, zoals anderen hebben ervaren, ook regelmatig gehad dat het programma stopt na een x aantal minuten... Ben bang dat dit een klusje word voor een monteur :-( Ik ben zelf nogal handig, als ik maar weet wat er vervangen moet wordenn...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...