Erik Geplaatst: 19 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2021 heb sinds vrijdag 15-7 een LG 65NANO996NA. Vandaag 19-7 een update van de tv en krijg de meelding ci module verwijderd (terwijl die er in zit). Teruggezet naar fabrieksinstellingen helpt niet, krijg nu steeds ci module verwijderd en hij kan dus ook geen gedecodeerde uitzendingen tonen. Wat kan ik doen om het weer werkend te krijgen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Erik Geplaatst: 19 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 19 juli 2021 Aanvulling, het betreft ziggo, op kaartje stast nog upc en het betreft een smartdtv module Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 21 juli 2021 Delen Geplaatst: 21 juli 2021 Heb je de tv teruggezet naar fabrieksinstellingen en daarna opnieuw geïnstalleerd met de CI module erin? In dat geval kun je het nog eens proberen, maar dan zonder het kaartje erin. Deze dus pas terugstoppen nadat je de tv opnieuw hebt geïnstalleerd. Vervolgens de stappen doorlopen om Ziggo te selecteren in zenders te laten zoeken. Hopelijk helpt het op deze manier wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Erik Geplaatst: 21 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2021 Ja, terug gezet naar fabrieksinstellingen en zonder de ci module weer geinstalleerd. Ik heb contact opgenomen met Ziggo en deze sturen een nieuwe module, ben benieuwd of het probleem dan is opgelost, anders wordt het een gevalletje garantie. Hou je op de hoogte. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 21 juli 2021 Delen Geplaatst: 21 juli 2021 Hopelijk werkt de nieuwe module! Laat maar weten inderdaad, succes Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Erik Geplaatst: 23 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2021 Ook met de nieuwe ci+ module geen resultaat. Winkelier heeft beide modules meegenomen en in de winkel werken ze wel. Televisie wordt omgeruild, hopelijk werkt het dan wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 23 juli 2021 Delen Geplaatst: 23 juli 2021 Bedankt voor de update! Als beide modules in de winkel wel werken, dan is het inderdaad een issue met de tv zelf. Ga ervan uit dat bij een nieuw model alles weer naar behoren werkt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Erik Geplaatst: 23 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 23 juli 2021 Nieuwe televisie is gebracht en geinstalleerd. Eindelijk weer HD-kwaliteit. En nu maar hopen dat deze het blijft doen. Heb automatisch updaten maar uitgezet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 27 juli 2021 Delen Geplaatst: 27 juli 2021 Top, mooi om te lezen dat het weer naar behoren werkt. En inderdaad vanaf nu maar handmatig updaten indien nodig Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Erik Geplaatst: 27 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2021 Tja, de tv gaf aan dat er een belangrijke update was dus heb ik de ci module eruit gehaald en geupdate. Daarna module terug erin gezet en alles blijft gewoon werken, pfff. Het zal0 toch wel aan de vorige tv hebben gelegen aangezien deze nu wel werkt na de update. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 27 juli 2021 Delen Geplaatst: 27 juli 2021 Inderdaad een defect van de vorige tv. Dus fijn dat je een nieuwe hebt gekregen. Nu kun je weer zonder zorgen HD televisie kijken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.