Giver Geplaatst: 4 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2010 Halo, Tijdens mijn vakantie is de koelkast gedurende 3 weken uitgeschakeld geweest. Na inschakeling werkt hij niet meer naar behoren. De motor draait, maar alleen het vriesvak koelt iets. De (inbouw)machine is ongeveer 10 jaar oud denk ik. Heeft iemand een idee? Groet, Giver Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 5 augustus 2010 Delen Geplaatst: 5 augustus 2010 Mogelijk een verstopping in het koelsysteem of verlies van koelvloeistof in het systeem, in beide gevallen is reparatie duur als het al mogelijk is. Een truc die ik toe pas is met een hamer een tik op de compressor geven, de compressor is dat zwarte ronde ding aan de achterkant, onderaan, in de kast. Soms lukt het en doet de kast het weer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.