ZSC'62 Geplaatst: 28 april 2017 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2017 Wij hebben een Bosch silence plus en die wordt niet warm, gaf storing E02 (hittepomp). ik heb de hittepomp al vervangen maar water wordt nog niet warm! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 1 mei 2017 Delen Geplaatst: 1 mei 2017 Heb je misschien ook een typenummer van de vaatwasser? Dan kan ik wellicht wat meer informatie vinden. Aangezien de hittepomp al vervangen is denk ik dat het probleem bij een relais ligt op de printplaat bovenin de deur. Wellicht een losse soldering. Je zou dit even kunnen controleren. Bij een losse soldering kan je dit eventueel zelf solderen. Is de printplaat / relais doorgebrand? Dan moet je de gehele printplaat vervangen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZSC'62 Geplaatst: 1 mei 2017 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2017 Bedankt, ik heb alle bedrading nagekeken en stekkers opnieuw losgehaald, en hij doet het weer!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 1 mei 2017 Delen Geplaatst: 1 mei 2017 Kijk dat is mooi! Hopelijk doet hij het nu weer een aantal jaren zonder problemen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.