ariena Geplaatst: 9 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2010 hallo ik heb een Miele koelkast met vriezer. Type kd 6453 S Achterin mijn koelkast bevriest het water en de druppels. Weet iemand hoe dat kan? en wat kan ik hier aan doen De temp staat op 5 graden. Binnen een dag zit er al een laagje op deachterkant Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 10 augustus 2010 Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Zit die laag er de hele dag op ? Hebt u de producten in de koelkast allemaal afgedekt en ook geen warme in de kast gezet ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ariena Geplaatst: 10 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2010 Hoi Dat laagje zit er de hele dag op. Wordt ook meer. Gisteren schoon gemaakt en nu weer. heb ook al de ventilator uit gezogen, ivm stof En producten staat afgedekt en geen warme erin. vr groet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 12 augustus 2010 Delen Geplaatst: 12 augustus 2010 Het beste kunt u contact opnemen met de fabrikant, die heeft een goede serviceafdeling. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.