rene castien Geplaatst: 15 april 2017 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2017 Mijn Miele warmtepompdroger geeft een storing aan code _F_ en doet helemaal niks meer wie weet wat er aan de hand is. heb alle filters al schoon en stekker er uit gehad weet niet wat ik nog meer kan doen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 19 april 2017 Delen Geplaatst: 19 april 2017 Hi Rene, Staat er geen cijfer achter de F? Meestal werkt Miele met storingscodes zoals F11, F53 etc. In jouw geval weet ik niet exact wat de code betekent. Je kunt proberen de droger compleet te resetten. Afhankelijk van het model kun je door middel van een bepaalde toetscombinatie de wasdroger een harde reset geven. Als je op Google zoekt naar Miele droger resetten zal je een eind komen denk ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rene castien Geplaatst: 19 april 2017 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2017 Hallo, Marvin Bedankt voor je antwoord, ik kan nergens vinden hoe je dit moet resetten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rene castien Geplaatst: 19 april 2017 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2017 het gaat om een warmtepompdroger T8861WP EDITION 111NL IK KAN helaas niets vinden. alvast bedankt dat je mij hiermee wil helpen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 19 april 2017 Delen Geplaatst: 19 april 2017 Hi Rene, Ik heb even voor je gezocht, maar kan helaas ook niks vinden. Denk dat je het best even telefonisch contact op kunt nemen met de klantenservice van Miele. Zij kunnen je dan gelijk vertellen wat deze foutcode precies betekent Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rene castien Geplaatst: 20 april 2017 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2017 Hallo, Marvin Miele monteur net geweest en heeft de wasdroger uit elkaar gehaald en doorgemeten. de deurmagneet van het filter aan de onderkant is vervangen en hij doet het weer. bedankt gr rene Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 21 april 2017 Delen Geplaatst: 21 april 2017 Fijn dat de wasdroger het weer naar behoren doet! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rina72 Geplaatst: 29 april 2019 Delen Geplaatst: 29 april 2019 Mijn was word niet droog had twee keer in gedaan en nog steeds niet hoe kan dit heb miele t8827wp wasdroger. Wat kan ik hier aan doen.het was erg vochtig. Met vriendelijke groet,Rina Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 30 april 2019 Delen Geplaatst: 30 april 2019 Heb je de droger al eens goed schoongemaakt? Dus ook het pluizenfilter en de condensor van alle stof ontdaan? Een vuile of verstopte condensor zorgt ervoor dat de droger het vocht niet uit de warme lucht kan halen. Een verstopt pluizenfilter beïnvloedt het droogresultaat ook, doordat de lucht niet vrij door kan stromen. Maak de condensor en het filter dus regelmatig schoon om dit te voorkomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ingrid I Geplaatst: 11 november 2020 Delen Geplaatst: 11 november 2020 Zelfs na gans het toestel reinigen na elke beurt gaat het toestel in alarm, heel frustrerend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lampje Geplaatst: 13 november 2020 Delen Geplaatst: 13 november 2020 Wat voor alarm? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.