Bergman Geplaatst: 6 januari 2015 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2015 Mijn vriezer blijft -32 graden aangeven ondanks dat ik hem heb ontdooid. Thermostaat stuk denk ik , maar zit er dan ook een voeler aan de thermostaat en kan die dan niet stuk zijn? Waar kan ik het beste een thermostaat bestellen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 7 januari 2015 Delen Geplaatst: 7 januari 2015 Goedemorgen, Of een thermostaat daadwerkelijk een voeler heeft kunt u zien wanneer u de thermostaat los heeft gehaald. Wanneer u zelf de thermostaat wilt vervangen kunt u het best een losse thermostaat kopen bij een onderdelenwinkel. Voorbeelden zijn: Europart, Mieleonderdelenshop of bijvoorbeeld Onderdelenexpert. Deze webwinkels hebben vaak de juiste thermostaten op voorraad liggen. Ook zijn er via Google enkele uitgebreide en complete uitleg + tip artikelen te vinden over hoe u het best uw thermostaat kunt vervangen. Groeten, Marvin Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.