Eric Hoogenboom Geplaatst: 11 mei 2017 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2017 Goedemiddag, Wij hebben een Bauknecht oven met pyrolyse functie. De oven geeft een waarschuwing wanneer pyrolyse aanbevolen wordt. Kan ik voorkomen dat deze waarschuwing wordt gegeven? Nu moet ik deze steeds wegklikken wanneer ik er nog niet ana toe ben. Bedankt voor uw antwoord! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 12 mei 2017 Delen Geplaatst: 12 mei 2017 Hi Eric, Voor zover ik weet is het niet mogelijk om deze melding uit te schakelen. Heb je de handleiding nog? Mocht het wel kunnen, dan staat het daarin vast beschreven. Als je een typenummer voor me hebt kan ik eventueel nog wat voor je uitzoeken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eric Hoogenboom Geplaatst: 13 mei 2017 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2017 Beste Marvin, dank voor je snelle reactie. Inmiddels is de monteur langs geweest. De laatste pyrolyse had een groot deel van de oven vernield en de oven is weer als nieuw. Gelukkig valt het nog (net) onder de garantie van Grando. Dat is ook de reden dat we de pyrolyse niet of minder vaak willen gaan gebruiken. De monteur gaf al aan dat de software in elk geval niet kan worden aangepast. Maar misschien heb je nog een idee... Het typenummer is BLPM 8100 PT, de oven is uit 2012. Nogmaals dank voor het meedenken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 15 mei 2017 Delen Geplaatst: 15 mei 2017 Hi Eric, Gelukkig viel het nog onder de garantie, dat scheelt weer Ik heb nog even gekeken voor je, maar moet je helaas teleurstellen. Het is niet mogelijk dit uit te schakelen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.