Gast Geplaatst: 14 augustus 2010 Delen Geplaatst: 14 augustus 2010 Mijn koelkast Daewoo # ERF 310A No frost multi-flow, koel/vriescombinatie doet het niet. Het koel gedeelte doet het niet meer, lampje brand nog wel. Refrigeratorlampje brand rood. Kan ik hier nog wat aan doen? Alvast bedankt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 15 augustus 2010 Delen Geplaatst: 15 augustus 2010 Werkt het vriesgedeelte nog wel goed ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 15 augustus 2010 Delen Geplaatst: 15 augustus 2010 ja, die doet het prima Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Vergeten te vragen vorige keer maar zitten er twee thermostaten op het apparaat ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Als u de regelaars bedoeld waar je de standen mee kan regelen(low, mid en high), die zijn wel apart. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 17 augustus 2010 Delen Geplaatst: 17 augustus 2010 Vermoedelijk is de thermostaat defect, u kunt daar zelf weinig aan doen voor zover ik weet. Neem even contact op met de servicedienst van Deawoo, als de kast niet te oud is hebt u nog garantie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wilfred Fleur Geplaatst: 21 oktober 2010 Delen Geplaatst: 21 oktober 2010 Ik heb ook zo'n koelkast type is: FRS-2411IAL van Daewoo. Het piept en doet weinig; het vriest niet meer en koelt niet meer. Als je de deur open maakt gaat het lampje eventjes aan en gaat direct daarna weer uit. Doe je de koelkast weer dicht dan slaat het heel eventjes aan (nog geen 2 seconden) en gaat weer uit. Ik heb nu een kleine vrieskist gekocht maar dat is maar een minder goede oplossing. Wie kan mij helpen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Twan Geplaatst: 29 januari 2011 Delen Geplaatst: 29 januari 2011 Beste lezers Heb een Liebherr KTSa 1514 koelkast die het sinds een week niet meer koelt. Aan de achterkant is een zwart soort teer uit de kopere leiding gekomen. Weet iemand of dit nog te maken is. m.vr.groet Twan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
vrieskou Geplaatst: 16 november 2011 Delen Geplaatst: 16 november 2011 Hallo technici, sinds deze week doet onze koelkast vreemd, een AEG santo. Het is een tafelmodel met een vriesvak bovenin de koelkast. Enige dagen geleden deed eerst het vriesgedeelte niet meer, dus toen konop weer ingedrukt en een dag later deed het koelgedeelte niks meer. Nu een paar keer weer knopjes ingedrukt voor cool/frostmatic maar nog dezelfde kuren. Nu is mijn vraag wat er precies aan de hand is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dick Geplaatst: 7 december 2020 Delen Geplaatst: 7 december 2020 Ik heb een whirlpool koelvriescomb wbe3111 A W zonder stroom aan gezien de blauwe stroomkabels is los geschoten. Wie weet waar deze op hoort. Niet de bovenste aangezien de stoppen er door sloegen ?? ik zou graag een foto willen toevoegen maar dat lijkt hier niet te kunnen[im[url][/url]g][/img] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 9 december 2020 Delen Geplaatst: 9 december 2020 Je kunt als het goed is een foto uploaden door de url van de foto tussen deze tags te plaatsen: [img][/img] Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.