Ga naar inhoud

koelkast kapot


Gast

Aanbevolen berichten

Mijn koelkast Daewoo # ERF 310A No frost multi-flow, koel/vriescombinatie doet het niet. Het koel gedeelte doet het niet meer, lampje brand nog wel. Refrigeratorlampje brand rood. Kan ik hier nog wat aan doen?

Alvast bedankt
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Ik heb ook zo'n koelkast type is: FRS-2411IAL van Daewoo.
Het piept en doet weinig; het vriest niet meer en koelt niet meer. Als je de deur open maakt gaat het lampje eventjes aan en gaat direct daarna weer uit. Doe je de koelkast weer dicht dan slaat het heel eventjes aan (nog geen 2 seconden) en gaat weer uit.
Ik heb nu een kleine vrieskist gekocht maar dat is maar een minder goede oplossing.
Wie kan mij helpen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 9 maanden later...
Hallo technici,

sinds deze week doet onze koelkast vreemd, een AEG santo. Het is een tafelmodel met een vriesvak bovenin de koelkast. Enige dagen geleden deed eerst het vriesgedeelte niet meer, dus toen konop weer ingedrukt en een dag later deed het koelgedeelte niks meer. Nu een paar keer weer knopjes ingedrukt voor cool/frostmatic maar nog dezelfde kuren. Nu is mijn vraag wat er precies aan de hand is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 jaren later...
Ik heb een whirlpool koelvriescomb wbe3111 A W zonder stroom aan gezien de blauwe stroomkabels is los geschoten. Wie weet waar deze op hoort. Niet de bovenste aangezien de stoppen er door sloegen ?? ik zou graag een foto willen toevoegen maar dat lijkt hier niet te kunnen[im[url][/url]g][/img]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...