Ednan Kaya Geplaatst: 20 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2017 Ivm Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 21 augustus 2017 Delen Geplaatst: 21 augustus 2017 De E21 foutcode duidt geloof ik op een probleem met de afvoer / afvoerpomp. Dit kan een verstopping zijn, dus het eerste wat je zelf kunt doen is de droger even los halen (bovenblad + zijkanten eraf) en de machine even goed schoonmaken van binnen. Alle slangen en filters checken + reinigen. Vervolgens weer in elkaar zetten en een testprogramma laten draaien. In veel gevallen lost dit het probleem op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ednan Kaya Geplaatst: 21 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2017 _ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 21 augustus 2017 Delen Geplaatst: 21 augustus 2017 Zie je ergens olie lekken of ligt er ook olie op andere plekken? Als het alleen op de compressor zelf zit denk ik niet dat deze kapot is. Als de compressor defect is zou de droger eigenlijk helemaal niet meer moeten kunnen draaien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ednan Kaya Geplaatst: 21 augustus 2017 Auteur Delen Geplaatst: 21 augustus 2017 Nvt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 21 augustus 2017 Delen Geplaatst: 21 augustus 2017 Hmm, dat de droger niet lijkt op te warmen klinkt niet goed. Wellicht ergens een kapotte leiding of problemen met verwarmingselement. Hoe dan ook, in dit geval zou ik je toch aanraden om een monteur te laten komen om de droger even helemaal te checken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.