thomassen Geplaatst: 15 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2010 kan ik zelf vloeistof bij mijn blucher koelkast van 5 jaar oud bijvullen. Hij sist en bruist maar koelt en vriest verder perfect.Lijkt mij dar een beetje te kort aan vloeistof in zit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 16 augustus 2010 Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 U kunt zelf geen koelvloeistof bijvullen, dat moet met speciale apparatuur. "Bruisen en sissen" doen de meeste moderne koelkasten wel iets, als het apparaat verder goed koelt en vriest zou ik me daar niet te veel zorgen om maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
thomassen Geplaatst: 16 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 augustus 2010 Hij maakt bijna net zoveel lawaai als mijn vaatwasser die ernaast staat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ijsklontje Geplaatst: 17 augustus 2010 Delen Geplaatst: 17 augustus 2010 Er zou een gedeeltelijke verstopping in het koelsysteem kunnen zitten, op afstand is daar weinig over te zeggen. Neem eens contact op met de servicedienst van de fabrikant. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.