F.Broos Geplaatst: 29 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2018 De deur van mijn wasmachine sluit wel, maar vergrendelt niet, waardoor mijn wasmachine niet wil draaien. Ik heb al geprobeerd om de deur gewoon wat langer dicht te drukken, maar helaas lijkt dit niet te werken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 30 januari 2018 Delen Geplaatst: 30 januari 2018 Is het haakje van de deur nog heel en niet toevallig iets verbogen, waardoor hij niet goed in het slot valt? Na het sluiten van de deur kun je een stevige tik geven met de platte hand op de plek van de sluiting. Indien de haak verbogen was, zal deze nu weer beter sluiten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
F.Broos Geplaatst: 31 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2018 Dank voor de tip, dat bleek het echter niet te zijn. De vergrendeling inspuiten met siliconenspray bleek de oplossing Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 1 februari 2018 Delen Geplaatst: 1 februari 2018 Ah kijk! Fijn dat hij weer goed vergrendelt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.