Derboize Geplaatst: 17 juli 2017 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2017 der Kan iemand mij er mee kan helpen aub ? Mijn vaatwasser start niet meer en op een van de schermpjes staat F4. de Startknop blijft knipperen als ik erop druk. ik hoop spoedig een antwoord te krijgen MVG; Derboize Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 19 juli 2017 Delen Geplaatst: 19 juli 2017 Foutcode F4 betekent meestal dat de vaatwasser het water niet meer goed kan afpompen. Dit duidt dan op een verstopte afvoer, of als je pech hebt op een defecte afvoerpomp. Het eerste wat je zelf kunt doen is alle filters en slangen in de afwasmachine schoonmaken en vuil- en vetresten verwijderen. Daarna is het slim om de vaatwasser een programma te laten draaien op de heetste stand met soda of vaatwasser-reiniger, om de hele machine even goed door te spoelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.