SaveFerrie Geplaatst: 18 oktober 2017 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2017 Goedemorgen, Mijn Deko dcu7230x droogt niet meer. Als ik mijn clixons bij kamertemperatuur doormeet geeft één, met een rode resetknop, weerstand (0,9 ohm) en bij de andere, zonder knop, gebeurt er niks. Kan ik zonder een nieuw warmte element te kopen erachter komen of daar de fout zit? Alvast bedankt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 19 oktober 2017 Delen Geplaatst: 19 oktober 2017 Geeft de meter een waarde van 0 bij de clixon zonder knop? Dan is de kans groot dat deze defect is. Je kunt de clixon vervangen, maar er ook voor kiezen om een nieuw verwarmingselement te laten plaatsen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sijstermans Geplaatst: 12 april 2018 Delen Geplaatst: 12 april 2018 mijn start pauze knop reageert niet meer...kan ik hier iets mee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 13 april 2018 Delen Geplaatst: 13 april 2018 Staat de droger niet toevallig op kinderbeveiliging? Dit kan je uitschakelen door de knoppen met het hangslotje 3 seconden ingedrukt te houden. Mocht dit het niet zijn, dan is waarschijnlijk de schakelaar van de knop zelf kapot. Door het bovenblad van de droger los te halen kun je hier bij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.