Hans Lambers Geplaatst: 10 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 10 mei 2015 Beste. Mijn koel/vries combinatie staat nu een jaar in de schuur te wachten totdat mijn keuken eens af komt. Ik dacht bij mezelf: laat ik hem eens aanzetten, dan kan de compresser nog eens wat loskomen en het gasmengsel eveneens. De kast staat zonder deurtjes in een stoffige omgeving en ook niet waterpas... Na aansluiten begon de compressor nettjes te lopen, ik blij, maar na ong. 15 sec. begon het vriesgedeelte van onderzijde plots hevig te knetteren, roken en dus ook stinken. Stekker meteen uitgetrokken !!! HEEFT IEMAND EEN IDEE WAT ER AAN DE HAND IS EN HOE NU VERDER ... MVG. HANS Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Geplaatst: 11 mei 2015 Delen Geplaatst: 11 mei 2015 Beste Hans, Het probleem dat u beschrijft lijkt erg veel op een probleem dat ik eens eerder ben tegengekomen. Ik denk dat u via onderstaande link misschien wel een oplossing kunt vinden: http://www.klusidee.nl/Forum/electrolux-koel-vries-combinatie-brandlucht-t17236.html Succes! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.