Ko_Bo Geplaatst: 3 januari 2019 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2019 De combi oven/fornuis(geen garantie meer) heb ik overgenomen toen ik hier kwam wonen. Deed het even goed totdat het te bereiden voedsel etc. er niet goed uit kwam en zelfs na korte tijd verbrande. Een thermometer er in geplaatst en de temperatuur loopt in elke stand op naar ong. 250graden(het 'maximale' van de oven). Het lampje van de temperatuur gaat wel uit. Nu neem ik aan dat er een temperatuurvoeler kaduuk is als dit iig het euvel zou zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 4 januari 2019 Delen Geplaatst: 4 januari 2019 Grote kans inderdaad dat dit door een defecte temperatuurvoeler / thermostaat komt. Een nieuwe thermostaat is niet duur, maar het vervangen van de oude + nieuwe plaatsen is een redelijk precies klusje. Indien je daar geen ervaring mee hebt, kun je dit misschien beter aan iemand anders overlaten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ko_Bo Geplaatst: 4 januari 2019 Auteur Delen Geplaatst: 4 januari 2019 Geen ervaring alsin dat ik dit niet elke dag doe. Ondertussen wat schroeven losgehaald om te kijken hoe het zit. Eenvoudig schakelaar + voeler te vervangen. Precies klusje maar eenvoudig. Voeler kost iets van 30euro. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 4 januari 2019 Delen Geplaatst: 4 januari 2019 Als je handig bent dan is het inderdaad eenvoudig zelf te doen. Dus zal helemaal goed komen in dit geval Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.