Ga naar inhoud

SMU69m55EU wast niet goed schoon


Bert de Jong

Aanbevolen berichten

Wij hebben een zes jaar oude Vaatwasser van Siemens. Toentertijd was dit de best scorende vaatwasser op Kieskeurig en de consumentenbond.
Maar bij ons heeft hij het eigenlijk nooit goed gedaan. Er blijven altijd etensresten op borden en bestek achter (boven en onder dus) Glazen worden dof of melkachtig. Etensresten baken vast aan det servies en borden. We hebben er in de eerste twee jaar regelmatig een monteur bij gehad maar dat heeft niets geholpen.

Ik heb al aan de instellingen voor het glansspoelmiddel gezeten en gecontroleerd of de armen ronddraaien. Hij wordt warm. Ik heb er een flinke pan rechtop in gezet om te kijken of hij water krijgt. Hij krijgt ook water.

Wij zijn er eigenlijk aan toe een nieuwe te komen maar ik vind eigenlijk ook dat deze machine niet zo selcht zou mogen presteren. Wat kan ik nog proberen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...