fripon Geplaatst: 10 december 2018 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2018 Hallo, De programmadraaiknop is stuk van mijn zannussi FL822C (oud toestel) Ik wil deze verwijderen en heb bijna alles geprobeerd maar ik heb geen enkel idee hoe ik deze er af kan krijgen ?? HULP a.u.b. greetz Luc Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 10 december 2018 Delen Geplaatst: 10 december 2018 Hi Luc, Bij de meeste wasmachines gaat dit als volgt; - Verwijder eerst de bovenkant van de wasmachine. - Haal het zeepbakje eruit - Dan komen de schroeven tevoorschijn van de display / bedieningspaneel. Zo kun je het hele paneel loshalen. - Vervolgens kun je via de achterkant van het paneel de draaiknop verwijderen. Hopelijk lukt het bij jouw Zanussi ook op deze manier! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fripon Geplaatst: 10 december 2018 Auteur Delen Geplaatst: 10 december 2018 Aan de beheerder bedankt voor de vlugge reactie! Het bedieningspaneel is volledig los maar de knop zit rectstreeks op de as om het programma te kunnen kiezen en daar krijg ik geen enkele beweging in! Luc Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 12 december 2018 Delen Geplaatst: 12 december 2018 Lees je berichtje nu pas. Inmiddels al gelukt om de draaiknop los te krijgen? Ik heb zo 1,2,3, geen andere manier voor je om deze los te halen. Mocht het echt niet lukken zou ik de hulp inschakelen van een monteur. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.