b.lakeman Geplaatst: 7 maart 2018 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2018 Wie wedt hoe je de baatwasser moet risetten Lampje van menu normaal en eco blijven branden en piepen Heb de stekker al uitgehad niks helpt wie owie weet het Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
b.lakeman Geplaatst: 7 maart 2018 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2018 Heeft geen display Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 7 maart 2018 Delen Geplaatst: 7 maart 2018 Ik weet zo helaas niet hoe de Baumatic vaatwasser gereset moet worden. Heb je misschien een typenummer / modelnummer voor me? Dan kan ik wat meer informatie op zoeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
b.lakeman Geplaatst: 7 maart 2018 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2018 het gast om een baumatic vaatwasser BDWF65W Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 7 maart 2018 Delen Geplaatst: 7 maart 2018 Volgens mij heeft deze vaatwasser geen harde reset door middel van een knoppencombinatie. Dit probleem wordt vaak veroorzaakt door water dat blijft liggen op de bodem. Je kunt dit verhelpen door de vaatwasser te demonteren en alle filters + slangen even goed schoon te maken. Vuilophoping kan zorgen voor een verstopping, waardoor water niet goed weggepompt kan worden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.