Tomas Geplaatst: 10 november 2018 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2018 Hoi. Ik wil de condensor van mijn siemens droger spoelen. Ik had gelezen dat je via het service menu kon laten spoelen. Nu is mijn vraag hoe kom ik in dat menu Het FD nummer is 9801 Het Z nummer is 2 00170het e nr WT45W461NL Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 12 november 2018 Delen Geplaatst: 12 november 2018 De Siemens WT45W461NL heeft een zelfreinigende condensor, dus dit wordt automatisch gedaan. Je hoeft dus niet handmatig de condensor te spoelen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tomas Geplaatst: 12 november 2018 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2018 Hoi. De droger geeft soms een fout en via het service menu wil ik achterhalen bij welk onderdeel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.