P Geplaatst: 30 november 2018 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2018 Hallo, Mijn wasdroger maakt een piepend geluid bij indrukken start knop droger. lampje brand. Geen enkele programma start. allesgecontroleerd . niets te zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
William de Vries Geplaatst: 3 december 2018 Delen Geplaatst: 3 december 2018 Wordt er een bepaalde foutmelding op het display getoond? Vaak heeft een piepend geluid iets te maken met de droogtrommel of de V-snaar. Je kunt de wasdroger even demonteren (zijkanten + bovenkant eraf) om te controleren of de trommel ergens blokkeert, of dat de V-snaar versleten is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ilonka Geplaatst: 24 oktober 2021 Delen Geplaatst: 24 oktober 2021 ik heb precies het zelfde met een whirlpool alle lampjes gaat aan maar geef een piep geluid met aan drukken op start alles is leeg en schoongemaakt wat ken dit wezen groetjes ilonka Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lampje Geplaatst: 27 oktober 2021 Delen Geplaatst: 27 oktober 2021 Mijn glazen bol is helemaal beslagen. Dus graag alle gegevens van het machineplaatje. En welke lampjes met welke tekst branden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.