Harun Geplaatst: 12 december 2018 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2018 Beste lezers, Ik heb een condensdroger zanussi lindo 300, zodra ik op start druk, blijft het afvoerpomp continu draaien totdat de machine uit is. Wie weet het oorzaak, relais zijn vervangen graag jullie tips Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 14 december 2018 Delen Geplaatst: 14 december 2018 Heeft de droger een display en wordt hier een foutcode getoond? Wellicht zit de afvoer verstopt, waardoor de droger niet stopt met draaien. Je kunt dus even de filters en de afvoer checken en schoonmaken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
natacha Geplaatst: 29 januari 2019 Delen Geplaatst: 29 januari 2019 het probleem bij mij is dat het lampje van waterreservoir blijft pinken ondanks dat deze leeg is en de droger niet meer functioneert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjalien Geplaatst: 9 februari 2019 Delen Geplaatst: 9 februari 2019 Mijn wasdroger draait ook niet langer meer dan 3 minuten; dan is het waterreservoir zgn ?vol?. Ik kan hem handmatig wel weer aan zetten, masr dan stopt hij in no time weer. Legen van reservoir maakt geen verschil. Iemand een tip? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lampje Geplaatst: 26 februari 2019 Delen Geplaatst: 26 februari 2019 Volg het slangetje vanaf de container naar beneden dan kom je bij het pompcompartiment met zijn vlotter. Dit is vaak vol met pluizen smurrie, die het afpompen verstoort. Het gebruik van wasverzachter maakt dit nog veel erger. Azijn in het spoelmiddelvak doen is de beste oplossing. Als je de container er uit haalt kun je met een slang gewoon warm water in de ruimte laten lopen en onder in het pompcompartiment wegzuigen met een natzuiger. Wordt het hele systeem weer heerlijk schoon Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
E Bakker Geplaatst: 4 december 2020 Delen Geplaatst: 4 december 2020 Hallo onze droge gooit water uit het rode slangetje ipv de gebruikelijke afvoerslang. Heeft iemand een idee hoe dit is op te lossen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lampje Geplaatst: 7 december 2020 Delen Geplaatst: 7 december 2020 Controleer de slang eens op verstopping of knik en blaas hem door Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cindy Geplaatst: 23 juni 2021 Delen Geplaatst: 23 juni 2021 Wat betekent de code EHO of EH0? Er zit gewoon stroom op de stekker Zanussi Lindo droger Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lampje Geplaatst: 23 juni 2021 Delen Geplaatst: 23 juni 2021 Het heeft met een probleem in de voeding te maken. Het kan zijn dat een wandcontactdoos slecht is of de machine gevoed wordt door een kabelhaspel. Maar het kan ook zijn dat het veiligheidsrelais op de printkaart defect is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.