Walter Geplaatst: 30 april 2018 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2018 Mijn AEG Favorit 85060VI wast enkel nog het 30 minuten programma, welke programmatoets je ook indrukt? Is dit te verhelpen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 30 april 2018 Delen Geplaatst: 30 april 2018 Je kunt proberen de vaatwasser te resetten. Als het goed is voor dit model doe je dit als volgt: - De 2e en 3e knop van links 5 seconden ingedrukt houden Dan zou het mogelijk moeten zijn om een nieuw programma te kiezen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Walter Geplaatst: 30 april 2018 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2018 Bedankt Marvin. Het resetten lukt niet. Toestel blijft op het 30 min programma staan. De andere toetsen lichten niet op. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 30 april 2018 Delen Geplaatst: 30 april 2018 Dan ben ik bang dat het sturingsmoduul van de vaatwasser (voor het instellen van de programma's) defect is. Dit zal vervangen moeten worden... Dus ik denk dat je het best een monteur kunt laten komen om hier even naar te kijken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Walter Geplaatst: 30 april 2018 Auteur Delen Geplaatst: 30 april 2018 Bedankt Marvin! De vaatwaser is 15 jaar oud. Ik vrees dat het dan een nieuwe zal worden. Groeten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.