Joost Geplaatst: 10 september 2019 Auteur Delen Geplaatst: 10 september 2019 Type: Bosch WVH28443NL. Dit is een wasdroogcombinatie. Ruim 2 jaar oud. Probleem 1: piept vaak (maar vrij onregelmatig) dat hij te weinig water krijgt. Echter, dit is niet het geval. Ik heb gecheckt hoeveel water de kraan in een minuut geeft en dit is ruim voldoende. Probleem 2: aan het einde van het droogprogramma pompt hij regelmatig water de trommel in, waardoor de kleren weer nat zijn(!). Opnieuw het droogprogramma draaien zorgt dan vaak voor droge was. Wat kan hier het probleem zijn? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 16 september 2019 Delen Geplaatst: 16 september 2019 Dat is wel een apart probleem. Ik durf zo niet direct te zeggen wat de oorzaak is. Heb je de filters en de afvoer van de wasmachine al gecontroleerd op verstoppingen? Ik denk dat je toch het best even contact op kunt nemen met de winkel waar je het apparaat hebt gekocht, of even met Bosch zelf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.