Marieke Geplaatst: 29 oktober 2020 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2020 Goedemiddag, Ik heb even een vraag over mijn combimagnetron (typenr. HME9368NL). Hij werkt wel naar behoren maar als ik de oven of magnetron aanzet komt de ventilator maar heel langzaam op gang. Is dit een probleem? Moet er misschien iets vervangen worden? mvg Marieke Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marvin Grouw Geplaatst: 6 november 2020 Delen Geplaatst: 6 november 2020 Ik denk dat de lagers van de ventilator even gesmeerd moeten worden. Dan zal hij weer soepeler draaien en dus sneller op gang komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marieke Geplaatst: 6 november 2020 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2020 Bedankt voor de tip, dat ga ik proberen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.